وبلاک

ساخت وبلاگ

اولین نکته مهمی که در طراحی و سئو سایت باید در نظر بگیرید این است که طراحی سایت و سئو آن هزینه نیست، یک سرمایه گذاری حرفه ای است.

دوستانی که پیشتر در این فضا وارد شده اند به راحتی میتوانند سایت کامل و آماده خود را با قیمت های بسیار بالا (حتی بالا تر از قیمت مغازه یا املاک ) به همکاران خود بفروشند.

 

طراحی سایت را میتواند با توجه به فعالیت شما و نیاز های مشتریان شما انجام داد تا بسیاری از فرایند ها به صورت اتوماتیک در اختیار شما و مشتریانتان قرار بگیرید و علاوه بر ساده تر شدن کار شما، مشتریان رضایت بیشتری داشته باشند. برای مثال با طراحی سایت فروشگاهی میتواند بسیاری از فرایند های خرید را سرعت بخشید یا به عنوان مثال با طراحی سایت های کلینیک ها و درمانگاه ها و طراحی سامانه نوبت دهی انلاین هم میتوان مدیریت نوبت ها را بهتر انجام داد هم رضایت بیماران را جلب کرد.

 

طراحی سایت در کرج

 

اگر به دنبال طراحی سایت در کرج هستید، میتوانید بهترین نتیجه طراحی سایت کرج را با مجموعه مسترسایت بدست بیاورید. طراحی سایت در کرج برای شرکت ها و فروشگاه ها یک امتیاز خوب است که خود را بهتر به مشتریانشان معرفی کنند.

 

طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی در کرج میتواند باعث رونق کسب و کار شما در اینترنت شود.

 

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج

 

مجموعه های زیادی در کرج در زمینه طراحی سایت فعالیت میکنند، پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت در کرج برای انجام پروژه های شما خیلی مهم است، با توجه به معیار های خوش قولی، قیمت مناسب، طراحی حرفه ای مجموعه مسترسایت را میتوان یکی از بهترین مجموعه های طراحی سایت در کرج دانست.

 

بهترین شرکت طراحی سایت، شرکتی است که علاوه بر قیمت مناسب در کنار حرفه ای بود، پروژه شما را در زمان مقرر به شما تحویل دهد و به انجام تمامی تعهداتش پایبند باشد.

همکاری با بهترین شرکتی طراحی سایت در کرج میتواند به شما در رسیدن فروش بالا در فضای انلاین کمک کند.

 

طراحی سایت شرکتی در کرج

 

طراحی سایت شرکتی در کرج و سئو آن یکی از روش های خوب برای افزایش اعتبار و تعداد مشتریان مجموعه شما است. داشتن سایت میتواند باعث ارتقاء اعتبار شرکت شما شود.

 

به گزارش کارشناسان مسترسایت: معمولا مشتریانی که از طریق سایت با شما تماس میگیرند قیمت بالاتر محصول را راحت تر میپذیرند، یکی از دلایل آن را میتوان حس اعتماد بیشتر و حس خرید از یک برند معتبر دانست.

 

شرکت های زیادی به دنبال داشتن یک سایت حرفه ای هستند که در نتایج گوگل جایگاه بالایی داشته باشد. شما میتواندی با مشاوران مجموعه مسترسایت تماس بگیرید و همه ی سوالاتتان را بپرسید.

طراحی سایت شرکتی به صورت چند زبانه نیز میتواند سایت شما را در نظر خریداران داخلی معتبر و از نظر خریداران و مشتریان خارجی مورد اعتماد تر کند به صورتی که طراحی سایت انگلیسی میتواند به سایت شما در فروش بیشتر کمک کند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 

اکثر افرادی که تجربه ی فروش اینترنتی را داشته باشند به علت راحتی در فروش و دردسر کم آن تمایلی کمی به فروشندگی در مغازه دارند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج میتواند به افزایش مشتری ها و فروش شما بسیار کمک کند، داشتن سایت میتواند فروش شما را تا حد زیادی بالا ببرد.

 

فرض کنید شما یک موبایل فروشی دارید و برای آن یک سایت طراحی کرده اید، زمانی که یک فرد به دنبال خرید موبایل یا تلفن همراه است اولین گزینه جستجو در اینترنت است حالا در مرحله دوم اگر قیمت آن نیز مناسب باشد، اولین گزینه برای خرید موبایل سایت است.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج این نکته را به مشتری منتقل میکند که برند و شرکت شما مطمئن بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است، و باعث میشود تا مشتری های راحت تر از شما خرید کنند.

از طرفی برای افرادی که در فضای مجازی مانند اینستاگرام فروشگاه های بزرگی دارند مزیت داشتن یک سایت اینترنتی این است که مالک سایت خود هستند و اتفاق هایی همچون فیلتر شدن یا مشکلات احتمالی بسته شدن پیج نمیتواند به فروش شما ضربه بزند.

 

طراحی سایت وردپرس در کرج

 

طراحی سایت وردپرسی یکی از بهترین گزینه ها برای شروع طراحی سایت است. زیرا در ایتدا با هزینه کمی سایت خود را طراحی میکنید و به جای هزینه های بالای طراحی سایت اختصاصی هزینه بیشتری برای سئو و افزایش فروش قرار میدهید و در صورت نیاز بعدا به سراغ طراحی سایت اختصاصی می‌روید.

 

وردپرس اکثر نیاز های شما را در داشتن سایت برآورده می‌کند، به طوری که بسیاری از مجموعه های بزرگ دنیا از ماکروسافت گرفته تا بنز و بی ام و ، شرکت های بزرگ داخلی همچون مپنا و دیجی کالا مگ و ... از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای توسعه زیرساخت های سایتشان کمک گرفته اند.

طراحی سایت وردپرسی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است، همچنین طراحی سایت وردپرسی با توجه به بروزرسانی های امنیتی و آپدیت های زیاد باعث افزایش امنیت سایت شما میشود.

 

شرکت طراحی سایت در کرج

 

اگر به دنبال شرکت طراحی سایت در کرج هستید به جرات میتوان مجموعه مستر سایت را بهترین شرکت طراحی سایت در کرج دانست. مجموعه طراحی سایت مسترسایت با ارائه خدمات حرفه ای در کرج در حوزه بازاریابی انلاین میتواند به رشد کسب و کار شما در این فضا کمک کند.

 

سئو سایت در کرج

 

بعد از طراحی سایت در کرج یکی از مهمترین کار هایی که باید روی سایت انجام بشود، سئو سایت بر روی کلمات کلیدی هدف کسب و کار شماست.

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است، در واقع انجام فعالیت هایی تا هدف و محتوای سایت شما را به ربات های خزنده موتور های جستجو بفهماند. تا بتوانید در جایگاه واقعی سایت خود قرار بگیرید و بعد از آن با افزایش اعتبار، جایگاه سایت شما در نتایج افزایش میابد.

 

در زمان طراحی سایت باید اصول سئویی سایت رعایت شود تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت. پس در زمان طراحی سایت از حرفه ای بودن مجموعه طراحی سایت مطمئن شوید.

 

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از قیمت ها به سایت ما به آدرس " https://mestersite.ir " سر بزنید. جهت تماس با کارشناسان مسترسایت با شماره زیر تماس بگیرید.

 

02634025022

مجموعه طراحی سایت مستر سایت

وبلاک...
ما را در سایت وبلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود قالب ورد پرسی ahmedeshgh50 بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 13:01

قالب شرکتی Child Care Blog یک قالب ‌رایگان وردپرس از مخزن وردپرس می‌باشد. این قالب مناسب برای هر نوع شرکت، سازمان و یا فروشگاه تجاری و… طراحی شده است. این قالب با امکانات فوق العاده و کد نویسی استاندارد، یک سایت شرکتی کاملا حرفه‌ای را برای شما فراهم می‌سازد. در صورتی که تمایلی برای هزینه قالب‌های شرکتی ندارید، این قالب برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.

قالب شرکتی Child Care Blog

قالب child care blog دارای چندین ویژگی از جمله بخش رضایت مشتری، وبلاگ، خدمات و … است. این ویژگی‌ها را می‌توان با نام تجاری یا شرکت خودتان شخصی سازی کنید و به صورت عمومی منتشر کنید. همچنین این قالب از یک روش جدید برای طراحی فوتر و هدر شما استفاده می‌کند که جلوه‌ای زیبا به سایت شما می‌دهد. اگر قصد دارید که از وردپرس برای راه اندازی وبسایت اقدام کنید، این قالب می‌تواند گزینه مناسبی برای شروع کار شما باشد. این قالب توسط تیم همیار وردپرس فارسی سازی و راستچین شده است و به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده شده است.

امکانات قالب وردپرس Child Care Blog

  • فارسی و راست چین سازی شده
  • دارای دو فونت اختصاصی جدید شبنم و ساحل
  • بهینه سازی کدها برای تاثیر مثبت سئو
  • طراحی کاملا واکنش گرا
  • سازگاری با تمامی مرورگرها
  • سازگار با صفحه ساز المنتور
  • پشتیبانی از تاریخ شمسی
  • سازگار با ووکامرس
  • دارای بخش عضویت خبرنامه
  • قالب سبک و سریع
  • طراحی منحصر به فرد و زیبا
  • دارای بخش شبکه‌های اجتماعی
  • و


حالت واکنشگرای قالب Child Care Blog

نصب و راه اندازی قالب:

برای نصب قالب وردپرس Child Care Blog، قالب child دریافتی از همیار وردپرس را به صورت معمول در وردپرس خود نصب کنید و فعال سازی نمایید ( قالب مادر به صورت خودکار نصب خواهد شد. ) سپس افزونه‌های مورد نیاز را از بخش “افزونه ها را نصب کنید” در منوی نمایش ایمپورت نصب و فعال سازی کنید. حال با کمک افزونه one click demo import  عملیات درون ریزی محتوا و ابزارک‌ها را انجام دهید.

برای تغییر فونت هم می‌توانید از منوی تنظیمات – تغییر فونت اقدام نمایید.

 

وبلاک...
ما را در سایت وبلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود قالب ورد پرسی ahmedeshgh50 بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 12:22

قالب تک صفحه ای Dentist Clinic یک قالب رایگان وردپرس می‌باشد که بسیار حرفه‌ای طراحی شده است که مناسب برای سایت‌های شخصی، مشاورها، خدمات پزشکی، سازمان‌های تجاری، وبلاگ، انواع فروشگاه‌ها، سخنرانان، انواع شرکت‌ها و … است. در صورتی که تمایلی برای هزینه قالب‌ ندارید، این قالب برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.

قالب تک صفحه ای Dentist Clinic

بخش خبرنامه قالب که از نظر استراتژیک قرار داده شده است، بازدیدکنندگان شما را به سرعت در ارتباط با شما سوق می‌دهد و به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می‌کند. همچنین قالب Dentist clinic بسیار سبک و بهینه است که سرعت بالایی را به سایت شما ارائه مي‌دهد. اگر به دنبال قالب سبک و زیبا برای خدمات خود هستید این قالب توقف نهایی شما است. این قالب توسط تیم همیار وردپرس فارسی سازی و راستچین شده است و به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده شده است.

امکانات قالب وردپرس Dentist Clinic

  • فارسی و راست چین سازی شده
  • دارای دو فونت اختصاصی شبنم و ساحل
  • پشتیبانی کامل از صفحه ساز المنتور
  • پشتیبانی کامل از ووکامرس و EDD
  • بهینه سازی کد ها برای تاثیر مثبت سئو
  • نمایش کاملا واکنش گرا در موبایل و تبلت
  • قابلیت شخصی سازی فوق العاده راحت
  • امکان تغییر رنگ دکمه‌ها
  • امکان سفارشی سازی هدر و فوتر
  • امکان ایجاد بخش فروشگاه
  • امکان متصل شدن به درگاه پرداخت
  • و


حالت واکنش گرای قالب Dentist Clinic

نصب و راه اندازی:

قالب Dentist Clinic به صورت Child Theme برای شما فارسی سازی شده است که بتوانید قالب اصلی را به راحتی برای وبسایت خود، از طریق مخزن وردپرس آپدیت کنید. برای نصب قالب و نصب دموی آن، قالب را به صورت بسته نصب آسان برای شما تولید کردیم تا براحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانید دموی قالب را در هاست خود نصب کنید و از آن استفاده نمایید.

برای تغییر فونت هم می‌توانید از منوی تنظیمات – تغییر فونت اقدام نمایی

 

وبلاک...
ما را در سایت وبلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود قالب ورد پرسی ahmedeshgh50 بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 12:31

طراحی سایت یکی از بهترین راه ها برای کسب درامد از اینترنت و فضای مجازی است. به صورتی که میتوان با استفاده ایده های خوب در این حوزه به سرعت بزرگ شد.
 

ایده های مختلفی در این حوزه وجود دارد از طراحی سایت های خدماتی تا طراحی سایت برای صادرات و فروش محصولات و خدمات به سایر کشور های عربی و انگلیسی.

روش های کسب درامد از اینترنت بسیار متنوع است که از فروش مستقیم محصولات گرفته تا انجام خدمات و تبلیغات و تبلیغات کلیکی و ... میتوان استفاده کرد.

یکی از روش های خوب برای رسیدن به درامد از طریق اینترنت را میتوان طراحی سایت دانست که در ادامه چند ایده طراحی سایت در حوزه های مختلف را برای شما مطرح میکنیم.

 

طراحی سایت انگلیسی

طراحی سایت انگلیسی میتواند به توسعه بازار شما در سطح کشور های انگلیسی زبان کمک کند و باعث گرفتن مشتری های خارجی برای شما شود. طراحی سایت انگلیسی باید توسط طراحان مسلط به زبان انگلیسی انجما شود تا بهترین خروجی را برای شما داشته باشد.

سئو سایت انگلیسی

سئو سایت انگلیسی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی بین المللی است که میتواند به شما در رسیدن به فروش خارجی و قرار داد بین المللی کمک کند. سئو سایت انگلیسی را میتوان بهترین روش تبلیغاتی برای مجموعه های ایرانی دانست به این دلیل که شما با انجام هزینه ریالی به فروش در کشور هدف میرسید.

اما در روش های دیگر تبلیغاتی شما باید برای رسیدن فروش در کشور مورد نظر و با هزینه های کشور هدف هزینه تبلیغات کنید تا به درامد برسید.

طراحی سایت عربی

طراحی سایت به زبان عربی یکی از روش های خوب برای تبلیغات در کشور های عربی حاشیه خلیج فارس و همسایه ماست. شما میتوانید با طراحی سایت عربی برای محصولات خود در کشور های عربی به فروش بیشتر و گرفتن بازار خود در این کشور ها کمک کنید.

سئو سایت عربی

امروزه اولین راه برای خرید جستجو در اینترنت است. اگر شما در زمان جستجو در نتایج بالای گوگل باشید میزان فروش شما تا حد زیادی بالا میرود.

رسیدن به جایگاه اول گوگل با سئو سایت عربی میتواند شما را به فروش بالایی برساند. سئو سایت عربی باید توسط سئو کار های مسلط به عربی انجام شود تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

طراحی سایت ثبت اگهی مشابه دیوار

 

سایت دیوار یکی از استارت آپ های موفق ایران در حوزه ثبت آگهی محصولات دست دوم هست که روزانه درامد بالایی از ثبت آگهی های مختلف دارد، طبع گزارشی عملکردی که به صورت سالیانه مجموعه دیوار از سایت خود منتشر میکند در سال 99 اعلام کرد که بیش از 44 میلیون گوشی یکتا این اپلیکیشن ثبت اگهی را باز کرده اند.

منظور از طراحی سایت مشابه دیوار یعنی راه اندازی و ساخت سایت ثبت آگهی با امکانات مشابه دیوار برای فعالیت در یک حوزه خاص یا چندین حوزه .

طراحی سایت ثبت آگهی مشابه دیوار در بسیاری از حوزه ها میتواند باعث تسهیل ارتباط بین خریدار و فروشنده شود و در این میان با افزایش کارایی و بهبود این ارتباط سود خوبی به شما به عنوان راه انداز سایت ثبت آگهی برساند.

طراحی سایت ثبت اگهی مشابه دیوار میتواند یک کسب و کار خوب را برای شما راه اندازی کند. تا شما با این ایجاد ارتباط بتوایند به درامد خوبی برسید.

بهترین حوزه را برای شروع به فعالیت خود انتخاب کنید برای تا بتوانید با ورود به حوزه تخصصی مورد نظر خوب به موفقیت خوبی برسید.

حتما از تبلیغات میدانی (مانند: ارسال بازاریاب و بیلبورد و تراکت و ... ) و پیامکی و ... برای جذب فروشنده ها و از تبلیغات در فضای آنلاین مثل سئو و ... برای جذب خریداران استفاده کنید.

هرچه بتوانید در حوزه مورد نظر خود کاملتر و قوی تر ظاهر شوید میزان آگهی های سایت خود را بیشتر کنید. شما به یک مرجع بزرگ طراحی سایت در آن حوزه بدل میشود و جایگاه محکم تری در ذهن مخاطبان برای خود درست میکنید.

طراحی سایت ثبت اگهی خود را باید با بهترین سیستم های طراحی سایت چلو ببرید تا در تمامی مسیر بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه بدهید.

طراحی سایت مشابه دیوار در حوزه مورد نظر شما میتواند به راه اندازی یک کسب و کار برای شما شود.

طراحی سایت وردپرسی مشابه دیوار

احتمالا قبلا یا در زمان جستجو درباره طراحی سایت مشابه دیوار با کلمه طراحی سایت وردپرسی روبرو شده باشید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

ساخت اپلیکیشن ثبت اگهی مشابه دیوار

 

برای طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار باید ابتدا همه نیاز های خود را مشخص کنید و با بررسی دقیق تمامی نیاز های خود را به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید.

باید مطمئن شوید که ساخت و طراحی اپلیکیشن ثبت اگهی مشابه دیوار توسط بهترین شرکت طراحی سایت صورت بپذیرد. تا در زمان شروع فعالیت و هنگام کار به مشکل بر نخورید یا درصورت بروز مشکل، پشتیبانی سریع و به موقع مجموعه طراحی سایت بتواند مشکل شما را حل کند.

سایت دیوار چگونه کسب درآمد میکند؟

روش های مختلفی برای کسب درامد از سایت و اپلیکیشنی مشابه دیوار وجود دارد. از روش های مستقیم کسب درامد مثل دریافت هزینه برای ثبت آگهی، دریافت هزینه برای تمدید و نردبان و ... تا روش های غیر مستقیم مانند کسب درامد از تبلیغات و همکاری در فروش و ...

همچنین راه های دیگری نیز برای کسب درامد از اینترنت با طراحی سایت مشابه دیوار وجود دارد که میتوانید با بررسی آن ها به کسب درامد از اینترنت بپردازید.

هزینه ساخت اپلیکیشن دیوار

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار را میتوان بر اساس سیستمی که بر اساس آن طراحی میشود، ویژگی ها و امکانات مورد نظر شما، بخش ها و ساختار مورد نظر شما تعیین میشود.

طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجیکالا

یکی از کسب و کار های بزرگ ایران فروشگاه اینترنتی دیجیکالا است که به فروش مستقیم و واسطه گری در فروش مشغول است و با راه اندازی سیستمی برای مدیریت سفارشات و ارسال محصولات مشتریان توانسته بازار خوبی برای کسب درامد خود و فروشندگان آن ها فراهم کند.

طراحی سایت فروشگاهی روش کسب درامد دیگری از اینترنت است که میتوانید به افزایش فروش مستقیم شما کمک کند، همچنین قرار دادن تبلیغات روش دیگری برای کسب درامد از اینترنت در این سایت ها است.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی

طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه است و میتواند اکثر همه های شما را برآورده کند. طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی برای شروع کار بهترین گزینه است، به صورتی که بسیاری از سایت های فروشگاهی بزرگ ایران همچنان با این سیستم کار میکنند.

طراحی سایت مجله ای

یکی دیگر از روش های کسب درامد از اینترنت طراحی سایت مجله ای است و کسب درامد از تبلیغات و معرفی محصولات حوزه فعالیت خود، طراحی سایت های مجله ای نیاز به تولید محتوای بسیار خوب و قوی ای دارند که بتواند مخاطبان را جذب کند.

سایت های مجله ای و خبری میتوانند بعد از مدتی فعالیت به یک رسانه قوی تبدیل شوند و در نتیجه به افزایش درامد شما از اینترنت کمک کنند.

قیمت طراحی سایت در تهران و کرج

برای دریافت قیمت طراحی سایت میتوانید با مشاوران مجموعه لیمونیا به آدرس "https://limonia.ir" تماس بگیرید و تمامی سوالات خود در این زمینه را از مشاوران طراحی سایت لیمونیا بپرسید.

طراحی سایت در تهران

مجموعه لیمونیا یکی از شرکت های طراحی سایت در تهران است که میتواند بهترین نتیجه را در طراحی سایت برای شما رقم بزند. طراحی سایت در تهران را باید به بهترین های این حوزه بسپارید و از نتیجه کار مطمئن شوید. طراحی سایت در تهران در مجموعه لیمونیا با مناسب ترین قیمت انجام میشود.

طراحی سایت در کرج

مجموعه لیمونیا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در کرج است که در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین قیمت سایت مورد نظر شما را طراحی میکند و تمامی نیاز های شما را در دنیای مجازی تامین میکند.

وبلاک...
ما را در سایت وبلاک دنبال می کنید

برچسب : https,etedaal,ir,fa,news,262792, نویسنده : دانلود قالب ورد پرسی ahmedeshgh50 بازدید : 67 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 12:22

در حال حاضر وردپرس محبوب‌ترین پلتفرم ساخت سایت و بلاگ در دنیا به حساب می‌آید و بیش از 30 درصد سایت‌های دیگر قدرتمند است. دلیل این محبوبیت نیز مشخص است: ساده بودن نصب این پلتفرم و راحت بودن استفاده از آن. اگر شما نیز از افرادی هستید که می‌خواهید استفاده از وردپرس را آغاز کنید، باید این مقاله را تا انتها بخوانید. ما در این مقاله قصد داریم آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین از مجموعه آموزش های وردپرس را به شما ارائه دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

همان‌طور که گفتیم وردپرس محبوبیت زیادی دارید و یکی از دلایل دیگر آن هم این است که دست کاربران را باز می‌گذارد. مثلا شما می‌توانید به لطف آن یک سایت کاری و حرفه‌ای، یک سایت شخصی یا هر نوع سایتی که دوست دارید را مدیریت کنید. وردپرس با زبان برنامه‌نویسی PHP ساخته شده و از  MySQL به عنوان سیستم مدیریت پایگاه داده استفاده می‌کند. شما می‌توانید در وردپرس افزونه‌های مختلفی نصب کنید و کارایی سایت خود را بالاتر ببرید. علاوه بر این، قالب‌های متنوعی برای این پلتفرم طراحی شده که هر یک از آن‌ها ظاهر ویژه‌ای به سایت‌تان خواهد داد. در مجموع هم باید بدانید که استفاده از آن ساده است و شما نیاز به هیچ دانش تخصصی‌ای ندارید. در ادامه ما به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های وردپرس که می‌توانند شما را به نصب آن ترغیب کنند، اشاره می‌کنیم.

آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین

ما در ادامه در چند مرحله نحوه نصب وردپرس روی دایرکت ادمین را به شما آموزش می‌دهیم. اگر دامنه‌تان را از قبل به DirectAdmin اضافه کرده باشید، پشت سر گذاشتن این مراحل کمتر از 10 دقیقه به طول خواهد انجامید.

نحوه ساخت دیتابیس در دایرکت ادمین برای وردپرس

ابتدا وارد دایرکت ادمین شوید و روی MySQL Management که در صفحه اصلی آن قرار دارد، کلیک کنید. سپس Create new database را بزنید.

       

در بخش‌هایDatabase Name ،Database Useame  و Database Password به ترتیب نام پایگاه داده، نام کاربری دیتابیس و رمز عبور آن را وارد کنید. به یاد داشته باشید که باید یک کلمه عبور قدرتمند استفاده کنید. پس از پر کردن این موارد، گزینه Create را بزنید.

 

نام کاربری و گذر واژه‌ای که انتخاب کرده‌اید را در یک فایل متنی یا داخل دفترچه یادداشت‌تان بنویسید، زیرا در مراحل بعدی به آن‌ها نیاز خواهید داشت. قابل ذکر است که پس از کلیک روی گزینه Create، رمز عبور دیگر نمایش داده نخواهد شد، به همین خاطر هم توصیه می‌کنیم پیش از آن حتما در جایی یادداشت‌اش کنید.

ساخت FTP Login برای وردپرس

 پیش از هر چیز باید بدانید که FTP یک پروتکل است که کار انتقال داده را ساده‌تر می‌کند. برای ساخت FTP Login در دایرکت ادمین باید به صفحه اصلی DirectAdmin رفته و روی FTP Management کلیک کنید. پس از آن گزینه Create FTP Acount را بزنید.

 

در قسمت FTP Useame نام کاربری دلخواه‌تان را وارد کنید و پس از آن باید دست به انتخاب یک کلمه عبور قدرتمند بزنید. البته می‌توانید روی Random نیز کلیک کنید تا به صورت خودکار یک گذر واژه قدرتمند برای‌تان نمایش داده شود. سپس روی Create کلیک کنید.

 

آخرین نسخه Filezila و وردپرس را دانلود کنید

در این مرحله از آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین، به Filezila نیاز خواهیم داشت. ما از این نرم افزار برای آپلود وردپرس روی هاستینگ سرور استفاده می‌کنیم. آخرین نسخه Filezila را از وب‌سایت رسمی آن که لینک‌اش اینجا قرار دارد، دانلود کنید. پس از اتمام فرآیند دانلود، نرم افزار را روی کامپیوترتان نصب کنید.

 

برای دانلود آخرین نسخه وردپرس نیز باید به سایت رسمی آن بروید که ما لینک آن را در اینجا قرار داده‌ایم.

 

نحوه اتصال به سرور هاستینگ و آپلود فایل‌های وردپرس

در قدم اول باید برنامه Filezila را باز کنید. از قسمت File گزینه Site Manager را بزنید. در این مرحله از آموزش وردپرس باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • Host: در اکثر مواقع همان نام دامنه است
  • User: در این قسمت باید همان FTP Useame که قبلا انتخاب کرده بودید را وارد کنید
  • Password: در این بخش باید رمز FTP که قبلا وارد کرده بودید را بنویسید

 

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، روی Connect کلیک کنید تا به سرورتان متصل شوید.

حال باید پوشهpublic  یا  public_htmlدر قسمت راست پنجره Filezila برای‌تان نمایش داده شده باشد. پنجره مربوط به برنامه Filezila را کوچک کرده و به گوشه صفحه نمایشگرتان ببرید و سپس در یک پنجره جدید، وارد پوشه فایل‌های دانلود شده‌تان شوید.

فایل‌های نصب وردپرس را که که در مرحله قبل دانلود کرده بودید، از حالت فشرده شده خارج کنید (اگر Winrar دارید، روی فایل Zip راست کلیک کرده و گزینه Extract را بزنید). سپس فایل‌های استخراج شده را انتخاب کرده و آن‌ها را کشیده و در پوشه public_html که در پنجره Filezila قرار دارد، رها کنید. فرآیند آپلود بسته به سرعت اینترنت شما، 2 الی 5 دقیقه طول خواهد کشید.

 

شما باید پوشه‌هایwp-admin ، wp-content و چندین پوشه و فایل دیگر را در داخل پوشه public_html مشاهده کنید. اگر همه چیز مطابق تصویر زیر باشد، یعنی مسیر شما صحیح است.

 

نحوه نصب وردپرس

در این مرحله از آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین، می‌رسیم به آخرین قدمی که در این فرآیند باید طی کنید. در واقع این بخش ساده‌ترین و بی‌دردسرترین قسمت ماجرا است. مرورگر اینترنت‌تان را باز کرده و آدرس سایت را وارد کنید (همان دامنه‌ای که در دایرکت ادمین وارد کردید). نصب وردپرس به صورت خودکار آغاز می‌شود.

باید در این پنجره زبان دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس روی گزینهContinue کلیک کنید. در ادامه گزینه Let’s go را بزنید.

 

در بخش‌های

Database Name ،Database Useame  و  Database Password به ترتیب نام پایگاه داده، نام کاربری دیتابیس و رمز عبور آن را وارد کنید و پس از آن روی گزینه Submit کلیک کنید. در انتها نیز Run the installation را بزنید.

 

در مرحله بعد باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • Site Title: در این قسمت باید نام سایت‌تان را وارد کنید. اگر از انتخاب نام دلخواه‌تان مطمئن نیستید، نگران نباشید، زیرا می‌توانید بعدا آن را تغییر دهید.
  • در قسمت Useame و Password باید نام کاربری و کلمه عبور مورد نظر را بنویسید.
  • Your Email: در این قسمت باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید که در صورت فراموش کردن اطلاعات ورود، این موارد به آن آدرس ارسال شوند. همچنین سایر پیام‌های مرتبط با سایت‌تان نیز به آن آدرس ارسال خواهند شد.

پس از وارد کردن اطلاعات فوق، روی گزینه Install WordPress کلیک کنید.

 

حال می‌رسیم به انتهای آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین. شما حالا می‌توانید به راحتی از وردپرس استفاده کنید.

 

وبلاک...
ما را در سایت وبلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود قالب ورد پرسی ahmedeshgh50 بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 12:59

رای طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و افزونه پرکاربرد WooCommerce میتوان از قالبهای مختلفی استفاده کرد که یکی از این قالبها ، قالب فلت سام است حتی به ادعای طراحان این قالب وردپرس ، این تم چندمنظوره بهترین گزینه برای طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از افزونه WooCommerce است. قالب فلت سام یکی از قالبهای محبوب و پرطرفدار وردپرس است که سایتهای بسیاری با استفاده از آن طراحی شده اند و در سایت مرجع ThemeForest نزدیک به 180 هزار نفر و در سایت ایرانی ژاکت هم 5 هزار نفر این تم وردپرس را خریداری کرده اند. برای مشاهده سایتهایی که با استفاده از این قالب ایجاد شده اند میتوانید به سایت flatsomeexamples.com مراجعه کنید و انواع مختلف سایتها را در آن مشاهده کنید. در این محتوا ضمن معرفی قالب فلت سام به این پرسشها پاسخ میدهیم که این قالب وردپرس چه مزیتی نسبت به سایر قالبهای وردپرس دارد و چه امکاناتی را برای افزونه WooCommerce فراهم میکند.

 تاریخچه قالب فلت سام و عملکرد بی نظیر قالب فلت سام در Cloudways

قالب فلت سام در سال 2013 طراحی شد و یکی از قالبهای محبوب و پرفروش در سایت ThemeForest است و با امتیاز 4.8 در میان سه تم برتر سازگار با ووکامرس قرار دارد.

 

بر اساس مشاهدات در سرویس میزبانی ووکامرس Cloudways که برای بررسی عملکرد و امنیت سایتها ایجاد شده است سایتهایی که با قالب فلت سام طراحی شده اند سریعتر بارگذاری میشوند و به راحتی میتوان آنها را توسعه داد. سایتهایی که با این قالب وردپرس ایجاد شده اند در سرویس میزبانی Cloudways عملکرد خوبی دارند به عنوان مثال مطابق شکل زیر با استفاده از تنظیمات پیشفرض این تم نتایج زیر به دست آمده است:

 

 همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید سرعت بارگذاری سایت کمتر از یک ثانیه است که برای یک سایت فروشگاهی با WooCommerce زمان مناسبی است و اندازه سایت نیز برای یک سایت فروشگاهی مناسب است. یک نکته جالب اینکه نتایج بالا برای تنظیمات پیشفرض قالب فلت سام است و با بهینه سازی سایت برای این قالب وردپرس حتی میتوان به نتایج مناسبتری هم دست یافت.

نصب قالب فلت سام

برای نصب این قالب وردپرس میتوانید از بسته نصبی آسان این تم استفاده کنید که این بسته شامل چندین فایل است. برای افزودن این قالب وردپرس به داشبورد خود باید فایل زیپ این تم را از حالت فشرده خارج کنید و آن را در پوشه Themes هاست یا لوکال خود آپلود کنید.

برای مشاهده قالبهای موجود در پنل وردپرس میتوانید از مسیر زیر در پنل مدیریت وردپرس ، همه قالبهای موجود را مشاهده کنید:

Appreance -> themes

در بین فایلهای این قالب فایلی بنام flatsome-child.zip نیز وجود دارد که این فایل با هدف امکان سفارشی سازی های بیشتر این قالب برای کاربران توسط توسعه دهندگان این تم ایجاد شده است.

برای فعال سازی این قالب کافی است از مسیر زیر به صفحه قالبهای وردپرس بروید :

Appreance -> themes

و در این بخش قالب فلت سام را انتخاب و فعالسازی کنید.

 مهمترین مزایای قالب فلت سام

در این بخش برخی از مهمترین مزایای این قالب وردپرس را که سبب محبوبیت آن در بین طراحان سایت شده است را به شما معرفی میکنیم.

 طراحی جذاب قالب فلت سام

ظاهر یک سایت یکی از مهمترین عوامل موفقیت یا شکست آن است هرچه ظاهر سایت ، که برای سایتهای وردپرسی در واقع همان تم آن است جذابتر و خلاقانه تر باشد مخاطبین بیشتری جذب آن میشوند و آن کسب وکار به اولین هدف خود که جذب مخاطبین و مشتریان بالقوه بیشتر است خواهد رسید.

شکل زیر یک سایت وردپرسی که با استفاده از این قالب طراحی شده است را نمایش میدهد همانطور که در این شکل میبینید این سایت جذابیت بصری فوق العاده ای دارد و کاربران با ورود به این سایت قطعا تحت تاثیر ظاهر کاربرپسند آن قرار میگیرند و ترغیب به بررسی سایر بخشهای این سایت خواهند شد. همانطور که قبلا بیان شد قالب فلت سام یک تم چندمنظوره است که به راحتی برای انواع سایتهای وردپرسی قابل استفاده است یکی از مزایای این تم وجود دموهای مختلف از آن است که به کاربر امکان انتخاب یک دمو مطابق نیاز و خواسته خود را میدهد. همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید همه دموهای این قالب وردپرس از لحاظ رنگ بندی ، اندازه تصویر ، قرارگیری بخشهای مختلف و سایر جنبه های گرافیکی بسیار جذاب و کاربرپسند هستند و تمامی صفحات دموهای مختلف این قالب با ظاهری مناسب طراحی شده اند.

 بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت و ریسپانسیو بودن قالب فلت سام

با گسترش استفاده مردم از موبایلهای هوشمند و افزایش تعداد کاربران موبایلی اینترنت ، یکی از مهمترین معیارهای موتورهای جستجو از جمله گوگل برای بهبود رتبه سایتها ، ریسپانسیو بودن آنها است منظور از ریسپانسیو بودن یک سایت نمایش مناسب آن در دستگاههای ارتباطی متفاوت مثل کامپیوتر ، موبایل و تبلت است. معیار دیگری که برای بهبود رتبه سایتها در موتورهای جستجو بسیار اهمیت دارد سرعت بارگذاری سایت است که هرچه زمان بارگذاری سایت کمتر باشد موتورهای جستجو رتبه بهتری به آن سایت تخصیص میدهند.

قالب فلت سام برای هر دو مورد ریسپانسیو بودن سایت و سرعت بارگذاری سایت بسیار مناسب است به طوریکه سایتهایی که با این قالب طراحی شده اند در دستگاههای مختلف بدون مشکل به صورت مناسبی نمایش داده میشوند به علاوه سرعت بارگذاری این سایتها هم بسیار مناسب است.

 وجود صفحه ساز اختصاصی برای قالب فلت سام

یکی از بزرگترین مزایای قالب فلت سام وجود صفحه ساز اختصاصی این تم وردپرس است که حتی به کاربرانی که دانش برنامه نویسی و کدنویسی برای اعمال تغییرات در قالب را ندارند امکان سفارشی سازی این تم متناسب با نیاز و سلیقه آنها را میدهد. با استفاده از این صفحه ساز ، کاربران هر تغییری که در ظاهر این تم ایجاد میکنند را میتوانند در همان لحظه مشاهده کنند. صفحه ساز این قالب وردپرس شامل 36 المان و عنصر مختلف مثل ویدئو ، تصویر ، اسلایدر ، متن ، عنوان و سایر عناصر است که به راحتی میتوان با استفاده از این المانها تغییرات مورد نظر را در تم سایت ایجاد کرد.

وجود استودیو برای قالب فلت سام

استودیو قالب فلت سام در واقع یک کتابخانه دیجیتالی بزرگ و رایگان با تصاویر و طرحهای جذاب متنوع است که کاربران به راحتی و با استفاده از چند کلیک ساده میتوانند از آنها استفاده کنند. بخشهای مختلف استودیو این قالب به صورت مناسبی دسته بندی شده اند و کاربر برای استفاده از هر بخش از سایت خود میتواند از آنها استفاده کند به عنوان مثال اگر کاربری بخواهد از طرحهای این استودیو برای ایجاد صفحه “تماس با ما“ استفاده کند کافی است در آن روی بخش Contact کلیک کند تا صفحات آماده موجود در استودیو این تم را مشاهده کند و از بین آنها ، صفحه مطلوب مورد نظر خود را انتخاب کند.

 

پشتیبانی از قالب فلت سام

بعد از انتخاب قالب flatsome به عنوان تم سایت خود میتوانید از منابع آموشی آنلاین متعددی که در مورد این تم وجود دارد برای استفاده از همه ویژگی های این تم وردپرس استفاده کنید که یکی از این منابع میتواند کانال یوتیوب این قالب و یا حتی سایت فارسیflatsomee.ir  باشد. اگر این قالب را از سایت ژاکت خریداری کنید میتوانید از محتوای آموزشی این سایت برای استفاده از این تم وردپرس استفاده کنید به علاوه این سایت 16 فونت فارسی متنوع را برای این قالب به خریداران آن ارائه میدهد.

 

 

وبلاک...
ما را در سایت وبلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود قالب ورد پرسی ahmedeshgh50 بازدید : 592 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 14:12

بارها در همیار وردپرس در مورد پوسته‌های چند منظوره صحبت کردیم. گفتیم چنانچه احتیاج به قالبی دارید که بتوان با آن وبسایت خود را به حالت‌های مختلف تبدیل کرد، حتما از پوسته‌های چندمنظوره استفاده کنید. قالب‌های چند منظوره قابلیت ایجاد وبسایت‌های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و… را دارند. در واقع با دریافت یک قالب می‌توان چندین نوع سایت ساخت. تا امروز در مجموعه همیار وردپرس بسیاری از قالب‌های رایگان و پرمیوم چند منظوره را معرفی کردیم. امروز نیز میخواهیم یکی دیگر از پوسته‌های چند منظوره به نام قالب وردپرس Enfold را خدمت شما معرفی کنیم. قالب انفولد یا Enfold یک قالب وردپرسی چندمنظوره است که بین طراحان سایتهای وردپرسی به شدت محبوب است. این قالب جذاب توسط تیم حرفه ای Kriesi که در زمینه طراحی و توسعه قالبهای وردپرس فعال هستند ایجاد شده است. قالب Enfold یکی از پرفروشترین قالبهای وردپرس در سایت مرجع ThemeForest است به علاوه در سایتهای ایرانی وردپرسی مثل ژاکت هم این قالب جز پرفروش­ترین قالبهای وردپرسی به حساب می­ آید.

 

معرفی کلی قالب Enfold

قالب افولد با بیش از 200.000 بار نصب در سایت مرجع ThemeForest و دریافت پنج ستاره ارزیابی قالبهای وردپرسی موفقترین محصول تیم توسعه Kriesi در طی هفت سال گذشته بوده است. تیم توسعه Kriesi دائما در حال عیب یابی و بروزرسانی قالب Enfold است و آخرین بروزرسانی این قالب پرطرفدار در تاریخ 11 دسامبر 2021 بوده است. قالب انفولد جز محبوبترین و پرطرفدارترین قالبهای وردپرسی است از عمده ترین دلایل قالب Enfold میتوان به وجود دموهای مختلف و متنوع از آن ، پشتیبانی عالی و حرفه ای این قالب ، سازگاری با بسیاری از افزونه های کاربردی وردپرس و استفاده از صفحه ساز برای طراحی صفحات آن اشاره کرد که در مورد ویژگی استفاده از صفحه ساز در این قالب در ادامه این محتوا به شکل مفصل صحبت خواهیم کرد.

قالب Enfold برای کسانی که به دنبال طراحی سایتهای پیچیده وردپرسی با امکاناتی عالی مثل مگامنو ، ابزارکها و ویجتهای کاربردی وردپرس ، هدر ، فوتر و سایدبار کنار صفحه هستند انتخابی عالی و بسیار جذاب است. برای مثال اگر شخصی به دنبال طراحی یک سایت برای نمونه کارهای خود یا همان سایت پورتفولیو باشد میتواند از این قالب جذاب استفاده کند و برای نمونه کارهای خود دسته بندی های متنوع ایجاد کند و برای هر یک از این دسته بندی ها تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کند و حتی آنها را براساس نام ، تاریخ ایجاد نمونه کار ، اندازه یا هر فاکتور دیگری که موردنظرش است مرتب سازی کند. ولی اگر شخصی به دنبال ایجاد یک سایت وردپرسی ساده با امکانات محدود باشد استفاده از قالب Enfold انتخاب چندان مناسبی نخواهد بود زیرا در این قالب وردپرس ویژگی ها و آبشنهایی قرار داده شده است که ممکن است برای طراحی یک سایت ساده به هیچ وجه نیاز نباشد و از آن آبشنها استفاده نشود.

ویژگی های اصلی قالب Enfold

در ابتدا مقاله معرفی مختصری در مورد قالب انفولد انجام دادیم در این بخش برخی از مهمترین ویژگی های این قالب محبوب را به شما معرفی خواهیم کرد.

دموهای قالب انفولد

قالب Enfold دارای دموهای متنوع و جذابی است که هر یک از این دموها مناسب سایتهای خاصی هستند. این قالب کاربردی وردپرس شامل دموهای مختلفی برای سایتهای تجاری ، نمونه کار ، عکاسی ، فروشگاهی ، وبسایتهای فریلنسری و برخی دیگر از سایتها است که مواردی از آنها را در تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید. این دموهای جذاب قالب انفولد برای انواع مختلف سایتها مناسب هستند کافی است متناسب با حوزه فعالیت سایت خود یکی از این دموها را انتخاب کنید و سپس با اعمال کمی سفارشی سازی در طی کمتر از یک روز سایت مطلوب خودتان را ایجاد کنید. نکته جالبی که در مورد قالب Enfold وجود دارد این است که این دموهای متنوع این قالب توسط تیم توسعه Kriesi پیوسته در حال بروزرسانی است و حتی هر چند وقت یک بار دموهای جدید از قالب انفولد به بازار ارائه میشود.

وبلاک...
ما را در سایت وبلاک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلود قالب ورد پرسی ahmedeshgh50 بازدید : 80 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 13:21